عوامل مؤثر در انتخاب یک شرکت طراحی سایت
نوشته شده توسط : ایفانت

 

 

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزه اکثر شرکت ها رو به سوی استفاده از شبکه جهانی و گسترده وب آورده اند تا برای ترویج کسب و کار خود از آن بهره بگیرند. به همین دلیل است که امروزه شرکت های طراحی سایت زیادی در دنیا دیده میشود.برای سفارش دادن به یک شرکت طراحی سایت باید چند عامل را در نظر بگیرید سپس به یک شرکت درخواست طراحی سایت بدهید.









دیدن نمونه کارها




یکی از عوامل مهم در

 

 

هنگام انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت به منظور توسعه یا طراحی یک وب سایت ، نوع طرح های شرکت طراح وب است که در گذشته تولید شده است. بسیاری از شرکت های طراحی وب سایت تعدادی از نمونه کارهای خود را برای مشتریان بالقوه در دسترس قرار میدهند تا افراد برای مشاهده آنها اقدام نمایند.این مسئله به شما کمک میکند تا از میزان توانایی ها و نحوه عملکرد شرکت طراحی سایت تا حدی آگاه میشوید. بنابراین، همیشه برای دیدن نمونه کارهای قبلی یک شرکت طراحی  سایت اقدام نمایید.










زمان تکمیل تخمینی



یکی دیگر از عوامل مهمی که به نظر میرسد در هنگام انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت باید به آن توجه نمود ، زمان تکمیل تخمینی وب سایت شما است. شما باید اطلاع داشته باشید که چه مدت طول میکشد تا مراحل طراحی سایت شما به پایان برسد. ممکن است شما به مشتریان خود وعده دهید که در فلان تاریخ سایت شما آماده خواهد شد اما اگر شرکت طراح زمان مشخصی به شما ندهد نمیتوانید این وعده را به مشتریان خود بدهید.









هزینه پیش پرداخت پروژه طراحی وب سایت


این مسئله نیز جزء اصلی ترین مسائل طراحی سایت به حساب می آید.دانستن اینکه شرکت طراحی سایت چه مقدار از مبلغ اصلی قرارداد را در ابتدای کار میگیرد برای شما باید حائز اهمیت باشد.







هزینه کلی طراحی سایت




هزینه اصلی طراحی سایت بسیار پر اهمیت است ، شما باید بدانید که آیا شرکتی که انتخاب کرده اید بیش از سایرین پول نمیگیرد؟ آیا سایتتان به اندازه پولی که هزینه میکنید ارزش دارد ؟ آیا میتوانید هزینه ای که کرده اید را از طریق خود سایت جبران نمایید ؟













تجربه و تخصص


هرچه تجربه شرکت طراحی سایتی که انتخاب کرده اید بیشتر باشد به نفع شما خواهد بود.سعی کنید در انتخاب خود میزان تجربه و تخصص   وسئو شرکت مد نظرتان را کامل بررسی نمایید تا خیالتان از بابت حرفه ای بودن طراحی راحت شود.






خدمات و پشتیبانی




شرکتی را انتخاب نمایید که خدمات طراحی سایت خوبی را برای مشتریان در نظر گرفته و از نظر پشتیبانی تیم قدرتمندی را در اختیار داشته و در هرلحظه از شبانه روز پاسخگوی شما خواهد بود.

منبع: مقاله ی عوامل مؤثر در انتخاب یک شرکت طراحی سایت از سایت ایفانت




:: برچسب‌ها: طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی سایت ارزان، سئو، برندینگ، بازاریابی اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: